Autor Wątek: Walka o Relikty  (Przeczytany 1702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

xani123

  • Newsman
  • *******
  • Wiadomości: 56
  • Podziękowań: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Level: 81
  • Nacja: Alethius
  • Nick w grze: xani123
Walka o Relikty
« dnia: 31 Marzec 2012, 08:27:33 »
Wojna o Relikty jest to tryb PvP, który nastawia narody przeciwko sobie w nieustannej rywalizacji o kontrolę potężnych przedmiotów zwanych relikwiami. Relikwie są to święte przedmioty, które obdarzają potężnym błogosławieństwem dla obywateli krajów. Narody mogą posiadać wiele reliktów, w tym przypadku efekty relikwii "Dodaj wspólnie, co korzystne dla narodu do kontroli tak wielu zabytków jak to możliwe. Skutki relikwi są  związana z lokalizacją, co oznacza, że ​​dotyczą tylko obywateli narodu (lub obywatelami kraju sojuszniczego), kiedy ci obywatele są w kraju pod względem geograficznym.


Amarkand Temple in Amarkand

Relikwie są przechowywane w specjalnych ochronnych strukturach zwanych Świątynie. Każdy naród ma cztery Świątynie: Amarkand Temple, Tabazra Temple, Algon Temple, a Kynari Temple. Te majestatyczne budynki zostały pobłogosławione przez Aika tak, że ich energie są oczywiste w przewiewnym, kamień zawieszony lub wzorów drewna.

Obrona Świątyń zawiera strażników świątynnych, które poruszają się w określonym promieniu Świątyni do zwalczania wszelkich najeźdźców Aitan, The Guardian Stones, który zostaje w jednym miejscu, ale emitować śmiercionośne błyskawice do ataku najeźdźców i wreszcie monolit, w którym przechowywane są relikwie .Monolit jest dostępny tylko wtedy, gdy wszyscy strażnicy świątynni (trzech) i wszystkie kamienie Guardiana (trzy) zostaną pokonane.


Jeśli Aitan zdobył relikwię wroga, nadal istnieje wiele przeszkód na drodze do transportowania go bezpiecznie do domu. Za każdym razem relikwia pochodzi z świątyni, wiadomość zostanie przesłana do wszystkich obywateli tego kraju powiadamiające ich o niebezpieczeństwie. Dodatkowo Aitan najeźdźca przenoszący skradzioną relikwię wydaje się mocno błyszczeć, czyniąc go lub ją łatwo do zidentyfikowania przez obrońców. Jeżeli przewoźnik relikt zostanie zabity, relikt pojawia się na ziemi w polu skarb. Jednakże, jeśli Aitan przynosi relikt z powrotem do świątyni to jego nazwa będzie transmitowana do całego narodu w celu identyfikacji jako wielki bohater.